Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ



ΝΟΗΤΙΚΑ Ή ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕ , ΕΠΑΝΕΛΑΒΑΝΩ..

-Μέσα από τον 'Αβαταρ εαυτό μου, της 12 Διάστασης & το Φως του Θεού/Θεάς που ΕΙΜΑΙ....
Τωρα ΑΚΥΡΩΝΩ ΟΛΑ τα Συμβόλαια που έκανα με οντότητες, φύλακες, ψυχές, ή οποιαδήποτε πραγματικότητα στην Παλαιά Χρονογραμμή που ΔΕΝ είναι σύμφωνα με την Υψηλότερη μου Ευθυγράμμιση & έκφραση της Πηγής του Φωτός μέσα από το Νόμο του Ενός.
Τωρα Τερματίζω όλα τα ψευδή Μάτριξ (Ατλαντίδα),
ή τις ψευδαισθήσεις που έχουν θολώσει τον Υψηλότερο Θεικό σκοπό μου & την Αποστολή της Ψυχής μου από το παρελθόν, το παρόν & το μέλλον.
Τωρα Τερματίζω το απολυτρωτικό όχημα, τη σταύρωση - συμβόλαιο- & τα συνδεόμενα συστήματα φαντασμάτων από το να επηρεάζουν τη Συνειδητότητα μου καθώς & τα 12 σώματα μου.
Περαιτέρω δηλώνω ότι η ΑΚΥΡΩΣΗ τέτοιων συμβολαίων είναι οριστική & μόνιμη σε όλους τους χωροχρόνους & πραγατικότητες.
Τωρα Ζητώ από τον Άβαταρ Εαυτό μου,
να μου επιστραφούν όλοι οι Κώδικες της Ενότητας,
τα γράμματα της φωτιάς,
τα πετράδια,
οι θησαυροί,
τα φτερά,
οι ενέργειες & τα τμήματα των σωμάτων μου που τους δόθηκε Λαθος κατεύθυνση ή σφετερίσθηκαν & ζητώ να μου ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΩΡΑ σύμφωνα με την Ορθή Κατοχή – ιδιοκτησία - στο όνομα της Αυτο - νομίας & Αυτο – ηγεμονίας και  με την παρούσα εντολή ΑΚΥΡΩΝΩ τα όντα με το να διατάξω απόλυτη ΔΙΑΛΥΣΗ & απελευθέρωση στη ΜΙΑ - ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΣ & Αιώνιας ΑΓΑΠΗΣ σε συγχώρεση & Λήθη.
Τωρα θεραπεύω & Σφραγίζω Απολυτα, 
το προσωπικό μου πεδίο της Αύρας από περαιτέρω Εισβολή ή απρόσκλητη επίσκεψη.
Τωρα Επιστρεφουν πισω όλες οι  των ενεργειες & ουσιες που είναι σε ορθή Θεική Εντολή.
Τωρα καλω πισω ολα σε όσα είναι η ΘΕΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ της Αυτονομίας & Απόλυτης Ανεξαρτησίας & ΕΠΙΛΕΓΩ ως τελειότητα να στέκομαι στο Αιώνιο Φως & αντιπροσωπεύω την Απόλυτη Αυτονομία μου & Ελευθερία για όλους τους ανθρώπους σε αυτό το πλανήτη.
ΛΑΜΒΑΝΩ αυτο το ΔΩΡΟ τώρα,
ΤΩΡΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ,
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΖΩΗΣ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΠΗΓΗ ΓΙ ΑΥΤΑ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου