Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ


ΝΟΗΤΙΚΑ Ή ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕ , ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ Μέσα από τον 'Αβαταρ εαυτό μου, της 12 Διάστασης & το Φως του Θεού/Θεάς που ΕΙΜΑΙ....ΑΚΥΡΩΝΩ ΟΛΑ τα Συμβόλαια που έκανα με οντότητες, φύλακες, ψυχές, ή οποιαδήποτε πραγματικότητα στην Παλαιά Χρονογραμμή  που ΔΕΝ είναι σύμφωνα με την Υψηλότερη μου Ευθυγράμμιση & έκφραση της Πηγής μου Φωτός  μέσα από το Νόμο του Ενός.Τερματίζω τώρα όλα τα ψευδή Μάτριξ (Ατλαντίδα), ή τις ψευδαισθήσεις που έχουν θολώσει τον Υψηλότερο Θεικό σκοπό μου & την Αποστολή της Ψυχής μου από το παρελθόν, το παρόν & το μέλλον.Τερματίζω το απολυτρωτικό όχημα, τη σταύρωση - συμβόλαιο- & τα συνδεόμενα συστήματα φαντασμάτων από τον να επηράζουν τη Συνειδητότητα μου καθώς & τα 12 σώματα μου.Περαιτέρω  δηλώνω ότι η ΑΚΥΡΩΣΗ τέτοιων συμβολαίων  είναι οριστική & μόνιμη σε όλους τους χωροχρόνους & πραγατικότητες.Ζητώ από τον Άβαταρ Ευατό μου, να μου επιστραφούν όλοι οι Κώδικες της Ενότητας, τα γράμματα της φωτιάς, τα πετράδια, οι θησαυροί, τα φτερά, οι ενέργειες & τα τμήματα των σωμάτων μου που τους δόθηκε ΛΑΘΟΣ κατεύθυνση ή σφετερίσθηκαν & ζητώ να μου ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΩΡΑσύμφωνα με την Ορθή Κατοχή -ιδιοκτησία- στο όνομα της Αυτο-νομίας & Αυτο-ηγεμονίας με την παρούσα εντολήΑΚΥΡΩΝΩ τα όντα με το να διατάξω απόλυτη ΔΙΑΛΥΣΗ & απελευθέρωση στη ΜΙΑ-ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΣ & Αιώνιας ΑΓΑΠΗΣ σε συγχώρεση & ΛήθηΑπόλυτα θεραπεύω & Σφραγίζω το προσωπικό μου πεδίο της Αύρας από περαιτέρω Εισβολή ή απρόσκλητη επίσκεψη.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ όλων των ενεργειών & ουσιών που είναι σε ορθή Θεική Εντολή ΤΩΡΑΚΑΛΩ ΠΙΣΩ ΟΛΑ σε όσα είναι  η ΘΕΙΚΗ ΔΥΝΜΑΗ της Αυτονομίας & Απόλυτης Ανεξαρτησίας  ΕΠΙΛΕΓΩ ως τελειότητα να στέκομαι στο Αιώνιο Φως & αντιπροσωπεύω την Απόλυτη Αυτονομία μου & Ελευθερία για όλους τους ανθρώπους σε αυτό το πλανήτηΛΑΜΒΑΝΩ αυτο το ΔΩΡΟ τώρα, καθώς μοιράζομαι αυτό το δώρο ΜΕ ΟΛΑΟΛΑ είναι ΕΝΑ με το ΦΩΣΕΙΜΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ & ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΠΗΓΗ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΩΡΑ
http://galacticthea.weebly.com/index.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου